I'm back!

Jaha ja. Då är man tillbaka igen då. Det vart ett litet hastigt och lustigt avslut på bloggandet där efter Summer Jam (som jag fortfarande inte lagt upp några bilder från) då jag drog ut till landet för att vara där i några dagar. Dagar som blev en och en halv månad lite drygt. Efter det kom jag hem med grannkillen på landet som pojkvän och nytt jobb. Började den 28:e juli och det har varit fullt ös vill jag lova. Jag har därmed inte haft så mycket roligt och inspirerande att skriva om. Personligen tycker jag att det är lite trist att jag alltid har som mest att skriva när jag har sådär halvdåliga episoder i livet, med pojkproblem och allmän psykisk förvirring. Så också nu. Det är som vanligt med andra ord. Men efter lite tjat från vänner som saknar (?!) mitt bloggande, så ska jag ge det en chans. Ni får helt enkelt stå ut med att jag är gnällig och oinspirerad och trött på livet. Nåja, riktigt så illa kanske det inte är... Men jag jobbar ju jämt och är inte i så värst många andra miljöer än den på jobbet. Trist? Nja. Inspirerande? Inte alltid. Jag jobbar ju med kläder i alla fall. Herrkläder. Får gå på mässor, fester och göra inköp. DET är inspirerande. Jobbet är nog det enda som känns stabilt just nu. Livet i övrigt däremot (det lilla som blir över efter all jobbtid), går åt till det vanliga: Kärleksbekymmer, klädbekymmer, lite party och några försök till att faktiskt ha ett liv. Ja, jag jobbar så mycket. Tänkte dock försöka vara lite positiv idag, men la ner det rätt fort. Vad gör man på sin lediga dag när ingen annan är ledig och det regnar? STÄDAR! Yeey. Tror jag återgår till mitt höstdeppande igen. Har jag tur kanske tråk-känslorna försvinner med dammet in i dammsugaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback