Han kommer med solsken till mig


Smashing bikini från Emilio Pucci

Lösning av problem föder nya problem. Klockan är mycket och jag är en nattmänniska, vilket inte går så bra ihop med att jag även vill vara morgonpigg. Men det råkar vara så att det är under natten min hjärna helst vill arbeta och proccesera vad som pågår i mitt liv just nu. Det stör min skönhetssömn något otroligt när tankarna studsar omkring som små ministudsbollar i mitt huvud. Jag vet inte om jag tänker extra mycket just idag för att jag har spanat lite för många Grey's Anatomy-avsnitt eller så... Eller för att min McDreamy är ute på vift. Oh well, livet går vidare. Imorgon ska det bli 24 grader och solsken, det är bara på med bikinin och ge sig ut och lapa lite sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback