Förberedelser, förberedelser

På lördag smäller det!

Det är vad det mesta handlar om just nu. Förberedelser. Inför D:s studentskiva imorgon. Inför den stundande solsemestern på lördag. Inför födelsedagar och hej och hå. Blir alldeles virrig och vet inte riktigt var jag ska börja. Pengar har växlats och ett sista besök i solariet ikväll får vara nog för dagen. Det är beachtema på skivan (originellt va?) så lite bränna vore ju trevligt ihop med klänningen jag ska ha på mig. Det blir storslaget med slarviga lockar och blommor i håret, så jag måste förbi pappas jobb i morgon och hämta något passande. Liljor kanske? Vi får se... På lördag beger jag mig alltså till varmare breddgrader, vilket ska bli otroligt skönt. Packande är inte min starka sida och det börjar ju bli dags att fundera på vad jag ska ha med mig. Suck. Oh well, bara jag har med mig en nice bränna hem så är jag nöjd! Allt annat är bara ett plus. Nåväl, ska nog återgå till mitt icke-packande nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback