Sexual eruption

Börjar bli lite smått uttråkad här... Och törstig är jag. Suck. Så länge varade dagens lyckorus, ha! Fuderar på om det är dags att börja fixa mig inför kvällen snart. Ska hem till min kära Nique som har fyllt år. Middag, dricka och partey! Kan det bli bättre? Känner dock att det kan sluta stupfullt för min del. Hörde jag sambuca?!

Märkte att mitt uppehåll från alkoholen på senaste har gjort mig relativt lättpåverkad. Det visade sig så fint när jag härjade runt på Himlen i torsdags. Sjukt nice att jag har blivit tjenis med vakterna där. Fördelen med att jobba till nio på kvällen i Skrapan... En av dem har dessutom lurat i varenda människa som jobbar i baren att jag är hans flickvän. Därmed får jag flickvänspriser på drinkarna. Gratis alltså! Årets första strawberry daquiri (snarare en hel kanna) intogs med stor andakt tillsammans med färska jordgubbar. Mums! Helt otroligt ställe måste jag säga. Det är en sjuk upplevelse att sitta 26 våningar upp och dricka drinkar. I like! Absolut värt ett besök. Om inte annat bara för att spana utsikten. Det är ju trots allt bara ett plus i kanten att drinkarna är fantastiskt goda och att C spelar sjukt bra fransk loungemusik också...


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204960823_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra kväll

Mvh

Jocke

Postat av: Kirrzon

Njae, asså vi är mer bekanta =) känner ju inte henne så väldans bra, men lite smått måste jag ju erkänna =), hon ringde mig efter att du fått kortet och sa att jag gett det till en av hennes vänner =D

2008-03-10 @ 16:16:44
URL: http://kirrzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback