IKEAhänder

Precis som det låter... Mina händer är sönderskruvade av alla dessa IKEA-möbler. Men nu är jag äntligen klar! Med skruvandet i alla fall. Nu återstår bara uppborrning av bord, hyllor, tavlor and so on. Har ett riktigt projekt framför mig i påsk. Plus stor vårstädning. Får hoppas att resultatet blir tillfredställande. Ska bli skönt att få någon typ av matplats eftersom folk tenderar att spilla lite väl mycket i min (vita) soffa. Well. Imorgon ska round two avklaras på IKEA. Det saknas lite beslag och skruvar... Ska kika lite på Hemtex efter rosa handdukar och så också... Kan bli en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: KUKEN

HAHAHAHA ARMANDOOO !!!
men vilket gym?
Sats vby? och vad fan kostar det lilla flicka?

Postat av: Hanna

Öhöhöh, fick du mitt mms??
Svara! Jag vill ha respons, jag blev sur, hahah!

2008-03-20 @ 08:29:31
URL: http://hinnii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback