Gårdagnattens bravader i korthet

Jösses. Jag är helt slut efter mitt fullspäckade schema de senaste dagarna... Har varit allt ifrån jobb, jobb, jobb, möten, statistinspelningar. You name it. Men igår natt spelade vi alltså in introt till finalen i Melodifestivalen i Globen på lördag. Vilken pers! Det började på Clairon hotell, vidare till en tourbus som fraktade oss runt i Stockholmnatten för diverse marsher med trumslagare från försvaret. Från 22.00 till 05.00 i morse. Frusna fötter, nattmat på donken, regn och massvis med väntan. Vi blev utkastade från Drottninggatan efter att folk hade ringt polisen och var vettskrämda (ha)... Och körde sönder Gul&Blå-skylten vid Hötorget med bussen. Sista koppen kaffe intogs 04.10 och ändå sov jag som en stock när jag kom hem. Sen var det bara upp och jobba igen, dödstrött, och direkt på födelsedagsfirande hos Hansens. Nu är jag helt slut. Men som tur är har jag två lediga dagar framför mig nu. Now we're talking.

Grattis Masken, äntligen 18! Nu blir det fest med hela landet-gänget. Soon I hope!

Kommentarer
Postat av: Kirrzon

Då kan jag säga att du gjort ett extremt bra jobb =$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback