Bakissöndag

Ok, nu är det banne mig bevisat att jag börjar bli gammal. Är man sliten på söndagen när man har varit ute på FREDAGEN, då är det illa. Så här ligger jag i sängen och tänker tillbaka på den gamla goda tiden när jag var i 18-årsåldern. Och orkade hur många dagar som helst... Hur ska jag orka fem dagar på Summer Jam? Det är en bra fråga. Eftersom jag har blivit äldre och förhoppningsvis lite mognare, så är nog svaret på den frågan: måttliga mängder alkohol. Inget "nu tömmer vi baren!". För det vet vi alla hur det slutar. Men som sagt så är det dags för Summer Jam på torsdag. Det här har vi sett fram emot i ett år nu. Och eftersom vi har pratat så mycket om det, så känns det lite overkligt att vi faktiskt ska åka nu. På torsdag! Hjälp. Det är bara packningen kvar, den värsta biten enligt mig. Förhopnningsvis går det bra och inget försvinner på vägen. Ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback