Unfair

Det råder kaos och total förvirring i mitt stackars huvud idag. Inte nog med det så vaknade jag och kunde inte öppna ögonen ens en gång. Baksidan med att sova med smink. Svullna ögon är inte helt ok. Visserligen hade det nog andra orsaker också... Men still, sjukt orättvist skulle jag säga. Hela den här situationen är fucked up och omöjlig... Jag är SÅ trött. Men jag kan inte sova. För det här är allt jag tänker på. All the time. Imorgon ska jag försöka rensa ur huvudet med en rejäl långpromenad Djurgården och förhoppningsvis lite shopping. Behöver svarta skor till jobbet, får se hur det går. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka att inte tänka så mycket. Jag behöver sova. En natt är allt jag ber om, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback