Smygshopping

Gårdagens statistjobb gick strålande. Jag drack kaffe. Vi var klara innan tio till och med, vanligtvis är jag inte ens vaken vid den tiden. Jag och M sprang runt i stan och jag, believe it or not, fyndade lite på rean. Jag är ju största reamotståndaren i stan. Men ett par vårskor från Top Shop och en halsduk från Indiska la jag vantarna på. För ynka 40 kronor styck! Köpte även en skinnjacka som inte riktigt var lika billig...

Nu sitter jag och hetsdricker kaffe. Unnade mig en låång sovmorgon idag. För första gången på över ett halvår har jag sovit gott. Helt otroligt. Ska snart träffa Å och spana lite på stan. Sen är det work work som gäller. Och självklart utgång ikväll. Det är tur att jag jobbar i en sminkaffär så jag slipper oroa mig över den saken. För det kommer bli en stressad kväll känner jag.

Kommentarer
Postat av: M

Kööööööööööööööööööööööööööööör ba köööööööööööööööööööör!!

2008-01-30 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback