Nasty girl

Nasty boys skulle jag säga. Får upprörande besked idag, inte riktigt ok. Undrar hur många namn jag kan sätta äckel framför nu alltså, ha! Med andra ord har jag varit panikstressad all day long (kanske i vanlig ordning). Panikstädning, paniktvätt och panikshoppning. Får ju rysningar av mig själv. Är ju visserligen inte så ovanligt att jag hetsar runt som en annan dåre, då allt ska vara klart nu, nu, NU! Får se om det blir en ultrahetsig utgång ikväll också. Blir spännande att se om min stackars kropp pallar trycket, i alla fall efter onsdagens failure. Men det tror jag nog, hi. Har blivit lovad en gratiskväll av Loco, tackar jag nej så är jag otacksam. Hon uttryckte sig så fint och menade: "Lord bangar väl aldrig?" Det påståendet stämmer väl i sådär 99% av fallen. Men det tåls att tänkas över en kväll som denna. Det är ju storm! Kommer fram till slutsatsen att mitt hår inte alls vill samarbeta samt att jag ändå kommer blåsa bort.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback