Make a wish(list)

Eftersom jag är kvinnan med seriösa sömnissues, vad kan då vara ett bättre tidsfördriv så här nattetid, än en lista?


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Inte så ofta faktiskt...
Titta på dig själv i spegeln: All the time
Gnälla: Oh ja. Jag är nog fröken gnällspik rätt ofta
Skrika: Nej
Sova: Alltid för länge
Ha ångest: Som sagt, jag är kvinnan med issues
Skada dig själv med flit: Räknas överdrivet alkoholintag? Levern är nog inte så glad i dagsläget
Ta mediciner du inte borde ta: Det händer...
Vilja dö: Med det här underbara januarivädret, så vill jag dö dagligen... Och vakna upp i Thailand
Drömma mardrömmar: Ja
Drömma sexdrömmar: Det också
Ta droger: Inte så ofta
Försöka vara annorlunda: Jag ÄR annorlunda
Klä dig i svart: Svart är favoriten
Gå till kyrkan: På julafton
Gå i skolan: Den biten har jag klarat av
Röka: Försöker sluta
Ha sex: Mr. Pink är min bästa vän, ha!
Ljuga: Om jag svarade nej, skulle jag ljuga
Hata folk: Jag är rätt kärleksfull skulle jag säga
Lita på folk: Jag tror alltid det bästa om folk generellt sett, så ja

VEM:
Saknar du:
R
Vill du döda: Ingen helst
Rörde dig sist: Mr. Big
Vill du slå: Ingen just nu. Men jag bidar min tid, ha!
Kysste dig sist: Mr. Big, igen
Vill du kittla: Gåsen är alltid rolig att kittla
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: Någon het man?
Skrek du på sist: Oj, var nog mamma...
Vill du vara som: Vill inte vara någon annan än mig själv
Sårade dig sist: M, bigtime
Vill du bli galet full med: Majsan, imorgon kör ba KÖÖR vi!
Gjorde dig riktigt glad senast: Var nog den där Mr. Big igen...
Fick du sms från senast: Majsan
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden:
Slynan<3

HAR DU:
För många vänner:
En perfekt skara skulle jag säga
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: När det kommer till städning
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet...
Någon fysisk sjukdom: Hoppas jag inte
Någon skada: Inte det heller
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nix
Några piercings: Nej
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Oftast
Kysst någon: Några stycken, ha!
Haft sex: Oh ja
Köpt kondomer:
Nej
Tagit nakenbilder: Någon blev ju glad för sin julklapp, eller hur?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jag säger inte sånt
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Nej
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Eldade upp ett brev här om natten, det var bra för min mentala hälsa, ha!
Gjort något olagligt: Ja


HUR:

Går du:
Snabbt
Svarar du i telefonen: Hej det är Caroline
Fördriver du tiden: Med listor av det här slaget, uppenbarligen
Mycket pengar har du: Så jag klarar av att finansiera mitt "lyxliv", ha!
Tjänar du pengar: Pappa betalar?
Ofta diskar du: Varje dag
Ofta städar du: När jag är aggressiv, vilket är rätt ofta
Många stör du dig på: Oj, det är många
Ofta träffar du din familj: Alldeles för sällan, tyvärr

TROR DU:

Att du kommer bli något: Absolut! Jag har höga förväntningar på mig själv
På gud: Något tror jag på, vet dock inte vad
På rymdvarelser: Varför inte?
Att folk tycker om dig: Självklart, jag är adorable!
På ett liv efter detta: Ja och förhoppningsvis återföds jag på något varmt ställe nästa gång
Att fiskar kan tänka: Allt levande tänker väl på något sätt?
Att du kommer leva länge: Med mina vanor, nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback