I want your soul...

...för jag har nog ingen kvar. Samma sak med hjärncellerna. Hade jag några få kvar innan gårdagen, så är det garanterat inga kvar vid det här laget. Min hjärna består till 99% av tequila just nu. Jag har issues. Lider jag av någon strange dödslängtan eller vad är det frågan om? Social suicide skulle jag säga. Jag säger upp mig från livet. Om jag var stressad inför att träffa D igår, så är jag stressad gånger tusen idag. Jag är fucked for life. Och har mystiska, kladdiga grejer i håret. Det är INTE ok. Någon som möjligtvis lider av svårare ångest än jag (om det nu kan vara möjligt), är nog Gåsen. Hennes skräckslagna min i morse skulle jag döda för att se igen. I det stora hela har dagen varit bra dock. Minns som tur är inte mycket alls från igår. Knappt fragment, då snackar vi illa. Men å andra sidan tror jag inte att jag vill minnas heller... Kaosigt värre. Är inte bakfull heller, vilket är strålande. Det tackar vi Russo för. Och ikväll? Ja, kör bara KÖÖÖR! Vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback