Fuck me (oh yeah)

Gårdagen var helt fantastisk! Var sjukt otagg när det gällde systemetbiten men därefter rullade allt på precis som det skulle...
 
Nice med en helt ostressad kväll. Popcorn, vin och fucking bästa musiken. Kvällens höjdpunkter väljs ut och allt är bara udsudsuds. Sen kommer den förfärligaste resan in mot staden... Jag ser dubbelt och längtar bara tillbaka till sängen. Har aldrig varit med om något värre. Dessutom regnar det och jag är kissnödig som aldrig förr, not so lovely. Plötsligt står man där i dörren på Solidaritet, än en gång och är glad som aldrig förr. Roliga människor uppenbarar sig och för en gångs skull är det inte bara jag och M som rockar dansgolvet. Alla fakkar ur totalt! Bästa låten spelas. Det är ögonkontakt till tusen. Liin udsar, M udsar. Min heta dj-man udsar. Alla bara udsudsudsar. Så härligt! Och kvällen blir bara bättre och bättre. FejkPersan bjöd på yumshottar. M pokes ADHD:s öga. Han blir sjukt arg och vill inte prata mer, ha! Lagom till när Fuck Me spelas, får jag ett mobilmeddelande av kanske den hetaste mannen på jorden. Mitt underbara dj-ögongodis. Plötsligt står jag där med nya shottar (hans shottar, AHH). Levern är i toppskick! Sen då? Ja, you tell me. Efterfest, ja tack?! Och efterfest blev det allt (x3)... Säger bara: oh yeah! Liin har aldrig mått bättre! Ses på Solidaritet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback