Bleeding love

Ännu en helg har förflutit. Jag har varit ovanligt nykter, vilket är bra. Men med alla dessa problem och jag vet inte vad, så hade jag hellre varit onykter all the time. Jag orkar inte. Har dock lärt mig en del roligheter också... Gårdagkvällen var helt urflippad. Tror aldrig jag har skrattat så mycket. Hade glömt hur roligt allt blir när man dricker liite för mycket vin, ha! Och här kommer en lista på lite olika saker jag lärde mig, konstaterade eller som hände under föregående kväll:

Gooseberries är krusbär.
♥ Lita aldrig på söta bögar du träffar ute, hur adorable de än må vara... Man blir lurad på pengar.
♥ Männen har något fuffens för sig just nu. I alla fall männen i mitt liv.
♥ Vakterna på Oxid är sjukt trötta på livet. Tacka vet jag nummer 72, det är en trevlig vakt det.
♥ Namn nämns inte här av olika anledningar... Dels vill jag inte att folk ska veta vem/vilka jag skriver om. Dels har folk inget att göra med vem/vilka jag skriver om. Dels är det för att dem jag skriver om oftast vet själva att det handlar om dem, no need att skriva ut några namn. Dem som känner mig VET, ok? Sen att andra idioter är här och snokar utan anledning (och drar egna slutsatser), kan ju inte gärna vara mitt problem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback