Vårtecken

image109
Det måste ju vara ett vårtecken att jag bara vill cykla runt mest hela tiden. Baksidan av det hela är att jag måste köpa en ny cykel. Helst hade jag velat ha en rosa Kronan med nummerplåt och allt som hör till. Känner mig dock mindre sugen på att lägga ut nästan 4000 pix på en sådan. Om inte någon har en rosa att sälja? Annars så har jag hittat den här flashiga från Kungs. Den går loss på drygt 3000, vilket är ok. Nästan ok i alla fall. Det är ju bara att titta på den så finns det inga tvivel om saken! Denna sockersöta goding tänker jag glida runt på i vår.


Kommentarer
Postat av: Fatima

den rosa cykeln är såå sjuukt snygg :)

Postat av: Liin

Fatima: I knoow. Visst blir man sugen på vår? :)

2008-02-21 @ 17:53:17
URL: http://lovelyliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback