Vårkänslor

Är det bara jag, eller är det fler som har känt av vårvibbarna idag? Det bara bubblar i kroppen på mig, vet inte riktigt vad det är som pågår. Men jag antar att det är vårkänslorna som är i farten även detta år. Även om det är lite väl tidigt ännu. Det gör inte mig någonting förvisso. Vill det bli vår i februari, fine by me! Jag älskar våren... Måste dock erkänna att det är blandade känslor inför morgondagens alla hjärtans-firande. Jag hade planerat att i år ska jag inte deppa ihop totalt. Inte tänka att jag faktiskt blev dumpad just den dagen för två år sen. Vara stark. Eller. Nåt. Dansa hela natten lång och bara dricka drinkar och fira med dem jag trots allt älskar högre än något annat - mina vänner. Olyckligtvis ska jag jobba på fredag morgon. Så får nog ta det lugnt med alkoholen. Men middag och (lite) vin blir det i alla fall! Ska dra med mina kära vänner till Söderkisen som har Stockholms godaste pasta, enligt mig då. Kanske blir det lite underklädesshopping också. Fin under kan man ju vara trots allt. Man vet aldrig, det kan ju hända något oväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback