Trendfaktor noll

Man skulle ju kunna tro att det skulle vara högre trendfaktor såhär runt Söder, men icke. Kan bero på att barnvagnsmaffian har lagt beslag på hela Skrapan... Fast det är ju roligt att kika på bebisar som typ är trendigare än tillhörande mamma. Wierd det där. Men jag vet att jag kommer bli likadan när jag kommer till det stadiet i livet. Fast jag ska vara en trendig mamma med ett trendigt barn är det tänkt i alla fall. Well, we'll see about that one. Även om bebisarna är pimpade som sjutton så är det zero folk som handlar, det är trist. Skulle hellre vara en av dem just nu. Bara fikamysa såhär på söndagseftermiddagen. Det vore något. Men jag kör springkaffe från Pressbyrån, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback