Torsdagslista

Allmänt:
Namn:
Caroline
Kön: Kvinna

Ålder: 20

Längd: 1.62
Smeknamn: Carro, Liin, Lord... Har många!
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Bruna

Har du någonsin:
Ätit sushi:
 Ja, det är min favoritmat

Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja, tyvärr
Klättrat på berg: Som barn?
Sett vita huset: Nej

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt.
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Vem vet...
Vet den om det: ...
Vad tittar du på hos en man: Helheten och personligheten


Inom de senaste 48 timmarna:
Kramat någon: Ja

Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att:
Ge kramar: Oh ja
Ge massage: Jag gillar att få, ha!
Gå promenader i regnet: Vem gör det?

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade, jobbade och jobbade
Svär du för mycket: Ja
När duschade du senast: Idag
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Redemption Song - Bob Marley
Vad är bredvid dig just nu: Inget
Saker på skrivbordet? Mobil och cigg

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Vitt från IKEA
Vad var det sista du åt: Mörk choklad
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Vet jag när jag träffar den personen
Har du en lavalampa: Ha! Så, hm. 90-talet? Nej tack
Hur är vädret just nu: Grått
Vad gjorde du igår kväll: Hängde på A:s jobb, ha!
Vem pratade du sist med på telefon: Slynan
Vad gör dig glad: Sol, mina vänner, kläder, när det är nystädat hemma... Mycket?
Vart skulle du vilja du åka: Thailand
Vill du ha barn: Absolut

Vad ska dom heta: Vendela, Edith och Imre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback