Min modegalleria

image114
Satt på tunnelbanan för ett tag sen och smyglyssnade på en man och hans fru... Han hade inte så väldigt mycket trevligt att säga om Vällingby och undrade på ett ungefär "vem fan bor i Vällingby?" Och påstod att "det är ju hur lätt som helst att få lägenhet i Vällingby, där är det väl ingen som bor?". Uppenbarligen var det inte så lätt som han trodde. Så hamnade han i ingemanslandet Råcksta. Jag med min stora mun började glatt prata om hur trevligt det är att bo här. Vi har ju åtminstone ett centrum. Då började han viska. Ha! Människor och deras fördomar... Men nu till saken! Min modegalleria (som jag kallar den) ska snart nyinvigas. Den 27 mars slår portarna upp med butiker som: Mango, Gina Tricot, TopShop, Make Up Store, STHLM STANDARD och så vidare och så vidare. Hela listan över butiker som öppnar finns
här. Spännande! Kan ju säga att jag har väntat läänge på detta happening i och med att jag bor granne med bygget. Och det har jag gjort dem senaste två åren. Jag är trött på grävmaskiner och sprängningar, nu vill jag ha mode och kläder! Så glöm inte det: Invigning och fest i dagarna fyra. 27-30 mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback