Måste bara klaga lite på Café Opera och vakt nummer 72

Sorry, 72:an. I like you.  Är oerhört tacksam för att jag slipper köa, inte behöver hålla tiden för listan, inte bry mig om garderob... Men inte när du lurar in mig i ekonomiskt fördärv. Är det något jag inte betalar så är det inträde. 360 pix? Har ni gått totalt bananas eller? Det var mina nya handdukar det. Tack. Dessutom slutade ju kvällen i total disaster. För mycket champagne. För dålig musik. För lite cigg. Brist på roliga människor. Tills jag spottar V! Då var kvällen garanterat gjord. Nattbuss hem med M och en bög. Han snarkade sjukt högt på min soffa. Trodde inte att det var sant. Alltså, jag trodde på riktigt att jag inbillade mig. Fråga inte varför... För lite sömn. Det är orsaken till att jag är så cranky idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback