Måndag hela veckan

Funderar på att vara seriös den kommande veckan... Tidiga morgnar, promenader, nyttig mat och allt vad det innebär. Det börjar ju tyvärr bli dags att börja tänka på beach 2008 och sånt crap redan nu. Men mest av allt ser jag fram emot våren just nu. Har hakat på trenden och skaffat mig en hälsocoach, vilket är väldigt seriöst. Men jag behöver hämta motivation hos någon annan just nu känner jag. Well, vi får se hur det går.  Är ledig (förhoppningvis) hela veckan nu. Ska förbi jobbet i morgon och lämna nycklar och sånt. Så ska höra med min kära chef om det inte är dags att ta tag i bloggprojektet där också. Det ser jag fram emot! Efter det ska jag träffa M och långpromenera på Djurgården. Sen blir det filmmys tror jag. Tror jag måste ta tag i mitt mobilproblem också... Busy dag imorgon med andra ord. Lovar att jag ska lägga upp bilder på vår underbara Valentines-skyltning också! More om det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback