Lovey dovey

Förutom skäll på jobbet så gick mitt tvättprojekt åt skogen. AHH! Idag fungerade i alla fall tvättmaskinerna som de skulle. Torktumlaren däremot... Jag som verkligen tvättade ALLT jag äger i klädväg plus sänglinnen, sofföverdrag, handdukar. You name it. Nu sitter jag här, helt uppgiven, med mina tretusen ton blöt tvätt. BLÖT! Vad i herrans namn har jag gjort för att förtjäna den här eviga oturen med den där tvättstugan? Någon av de otrevliga människorna (som alltid kollar snett på mig) måste ha förbannat mig eller något. Jag blir såå trött. För jag hatar den där tvättstugan. Jag hatar stenåldersmaskinerna i den och jag hatar allt överhuvudtaget som har med tvätt att göra. Det är nog därför jag har så mycket kläder... För att jag hellre köper nytt än tillbringar min lediga kväll i tvättstugan. Let's face it. Hatet är nog ömsesidigt mellan mig och tvättstugan.

image120
Detta vann jag i säljtävlingen: en ögonskugga från Too Faced. Jag valde nyansen "Lovey Dovey"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback