Liin = dum

Har jag berättat om den gången jag somnade på nattbussen och vaknade upp långt, långt hemifrån? Nej, antagligen inte. För det hände igår. Börden av min sömnbrist på senaste. Inte så fantastiskt. Kändes visserligen ganska väntat, men jag har aldrig somnat på varken buss eller tunnelbana förut. Men jag får skylla mig själv. Det slutade med en trevlig utgång igår trots allt. Hela gänget satt hemma hos E i hennes fina partyvilla. Vi hade liksom en "utvigning", för hon flyttar idag. Vidare i total iskyla till Marie Laveau. Jag och E lyckas hamna i någon vampyrgrotta där folk var läskiga och hade sopsäckar på sig. Men som tur var, så var "rätt" ställe ingen höjdare. Därmed var jag rätt nöjd med min vampyrgrotta. Runt tvåslaget drar vi vidare till White Room där massa roliga människor uppenbarar sig! Det var dock lönehysteri eller något sånt, vilket gör att folk beter sig som djur. Helt plötsligt vaknar jag upp mitt i intet och inser att jag måste GÅ hem. Jag har ballerinaskor på mig och fryser så jag skakar... Chansar på en taxi och ber till högre makter att kortet fungerar. Way to go Liin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback