SNÖ och jag vill bara ligga under täcket och dö...

Fick ett soligt sms från M i morse som löd: "Love! Nu är jag i Athen, det är sommar här, helt sjukt skönt. Jag kommer sakna dig hur mycket som helst, därför måste du komma ner! Puss pusss!!" Jag vill, vill, vill att det ska bli sommar och sluta snöa. Snö? Liksom? Come on. Ok, jag är fortfarande sjuk vilket berättigar till långa sovmorgnar i sängen. Men hur kul är det att försöka somna om när han jämt går vid halv sex? Men jag hade trots allt en urmysig kväll, hm, natt, igår, inatt? Hjälp vad förvirrande. Sweet var det i alla fall. Trots att jag är sjuk. Han klagade inte även fast jag ser ut som ett shipwreck bärgat från havets botten eller något liknande. Lik kanske är bättre beskrivet. Jag behöver sol mina vänner. Jag ska ge mig ut i jakt på sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback