Snabbis

Hjälp vad körigt allt är just nu. Det är allt ifrån jobbintervjuer, födelsedagar, konserter, avskedspartyn and so on. Jag är glad om jag ens hinner med hälften... Många försummas däribland bloggen och min Slyna som jag saknar väldigt mycket. Men jag ska försöka göra en snabbisupdate på vad som händer i mitt liv just nu:

♥ Är arbetslös igen.
♥ Ska dock på intervju på Zara i morgon och i en annan butik på måndag.
♥ Smörgåstårtebak har jag varit sysselsatt med i två dagar nu. Grattis mormor som fyller 80 år idag!
Jah Mason på Mosebacke ikväll. Kommer bli grymt!
♥ Hejdåfylla för M plus fira Betsy på lördag.
Gentleman på måndag. Can't wait.

Det var allt från mig just nu. Jag ska duscha för jag luktar som en räka (har skalat sådana i typ tre timmar). PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback