Fredagspepp?

Känner ni av fredagspeppen eller? För det gör sannerligen inte jag. Är snart inne på en hel månads ledighet och känner mig så otroligt oproduktiv. Visst, det är ju trevligt att vara ledig nu när det är så härligt väder. Jag tränar, solar och festar enbart känns det som. Men jag har nog allt upptäckt vad ordet dötid innebär också... Hej rastlöshet. Den här månaden har gått sjukt fort men samtidigt så jäkla långsamt. De senaste veckorna i synnerhet. Man tröttnar till och med på att ligga ute i solen och glassa till slut, hur bortskämt det än må låta. Har dock gjort en del roligheter också... Min bror hade spelning på Debaser med sina rocktreor i onsdags. Herrejösses vad stolt jag var. Jag grät nästan lite av stolthet. Min bror är en rockstar, det är coolt. Nu sitter jag här och har lite ångest över kvällens utgång. Efter denna veckans alkoholkonsumtion förtjänar jag lite ångest förvisso. Men det ordnar sig förhoppningsvis. Ska på mina kära vänners spelning på Allhuset, så det kan nog inte sluta på något annat sätt än att jag kommer vara taggad. Förhoppningsvis som sagt. Nej, kan vara dags att ta hand om min tvätt sen ett halvår tillbaka (känns det som). Börjar bli lite ont om kläder nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback