Working 9 to 5

Förvirrad söndag. Vaknar halv åtta. Somnar. Drömmer att jag pratar med en hiss. Vaknar halv tio. Somnar och drömmer att jag våldskysser en man. En viss man. Aggressivt måste jag säga. Vaknar halv tolv av att A tycker att jag ska dricka kaffe och ta en promenad. Hon börjar nog tycka att jag är lite lat, hi. Får i mig en halv klunk kaffe och ger mig ut i solen. Helt plötsligt är klockan elva. Och jag gick upp halv tolv, weird. Vintertid liksom. Hur depressing är inte det? Så är det kolsvart ute redan vid fyra. Inte så lovely. Så det här kan vara den långsammaste dagen ever. Nästan.

Jag som hade planerat att vara mordisk och skvallrig här numera är lite besviken på mig själv. För nu när jag hade bestämt mig för att vara arg, så slutade jag med det. Jag är inte arg längre. Konstigt. Är typ i jag-orkar-inte-bry-mig-om-ett-jävla-skit-stadiet. Känns bra. Livet är en fest. Tror det beror på min Grey's Anatomy-terapi. Funkar för mig.

Nu har jag dessutom luskat och hört mig för om min situation. Stämmer ej. Måste bara lära mig spela. Bara att sätta igång då. Sen blir det all in. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback