All that I need is to make you breathe...

Deppig dag. Deppigt väder. Hela världen känns rätt deppig just nu, how come? Vintern börjar verkligen smyga sig på, usch! Fast nu är det såklart mindre än två veckor kvar tills jag är en riktig kvinna, ha! Dagarna bara rullar förbi... Och nu är jag dessutom sjukskriven i två veckor till. Känner mig som värsta gamla tanten. 19 år och sjukskriven, hjälp.

Det har varit en bra vecka faktiskt. Fest hela veckan. Mycket vin har avverkats. Det är rätt skönt att jag börjar bli mitt gamla jag igen. Mer Liin åt världen, ha! En full Liin är dock en dum Liin, med tanke på taxiräkningen från i onsdags. Det är ÅNGEST. Måste akta mig för taxibilar i fortsättningen.

Igår blev jag bjuden på middag hemma hos familjen Berg. Sov där också... Spenderade kvällen med M... Allt verkar så lätt för honom, fattar inte hur. Han är värsta superglada mannen. Medan jag är superdeppig-fejkglad kvinna. Varför är det som att allt bara rinner av killar? Vi gick vår gamla vanliga promenad. Sa typ inte ett ord till varandra. Konstigt. Fattar han inte vilken underbar människa jag är? Ha. Nåja, får ge karln lite tid så kanske han inser att han saknar mig. I wish.

Fredag. Känner mig inte särskilt sugen på party, men det är lätt fixat. Känner jag mig själv rätt så blir det nog klackarna i taket ikväll ändå. Ska visserligen ut i morgon med... Fest varje dag! Mycket på en gång här. Men det är nice. Ju mer saker jag gör, desto mindre hinner livet ifatt mig. Och desto mindre tänker jag på dig. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback