Save me

Måndag, igen. Och jag känner ett starkt behov av att bli räddad. Eller ompysslad snarare. Har en aggressiv huvudvärk och vaknade med hjärtattack-smärtor i bröstet. Håller jag på att dö en långsam, smärtfull död här i min flashiga (ensamma) lägenhet? Förhoppningsvis inte. Det är bara livet som knackar på, ha. Mina vilda impulser att vilja kasta saker i väggen, typ tallrikar och glas, har stillat sig något. Nu har jag blivit en städomaniac istället, det sista man trodde om mig. Är dock lite svårt när det inte är stökigt och jag har dammsugit 35 gånger redan. Suck på det. Jag har en otroligt fin lägenhet i alla fall. Nu när tavlorna har kommit upp på väggen... Det som är tråkigt är att jag inte kan njuta av allt det här fina. Inte när jag tänker på att det var meningen att VI skulle bo här, jag och han. Var väl tur att jag valde lila tema, väldigt tjejigt. Inga kompromisser här inte. Nu är det bara en spegel som saknas. Hittade en på IKEA, mucho fin. Men sen ryktades det om att jag skulle få en av honom i födelsedagspresent... Jag vill inte ha någon födelsedagspresent av honom. Inte en spegel i alla fall. Så därför ska jag åka dit och köpa den innan han gör det, hi! Det är dagens plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback