Nattlista

Namn: Caroline
Smeknamn: Carro, Liin
Ålder: 19
Längd: 163
Vikt: 46,5
Favoritväska: Min svarta second hand
Favoritkändis: Rachel Bilson
Skostorlek: 36
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Bruna
Favoritfilm: Finns många bra
Favoritskor: Mina Marc Jacobs, trots att de dödar mina fötter
Drömjobb: Inköpare
Favoritbutik / Sverige: -
Favoritbutik / utomlands: -
Favoritkaffe: Pressbyrån-kaffe duger åt mig!
Sofi eller Ebba: Ebba
Favoritstövlar: Gummistövlar
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Inte mycket
Hur många skor har du: 30 par
Louis Vuitton eller Gucci: Louis Vuitton
Kilklack eller stilett: -
TV-program: Grey's Anatomy
Drömutseende: Fräsch bränna året runt, ja tack!
Fulaste plagg i din garderob: Mjukisbyxor, väldigt comfie dock
Snyggaste plagg i din garderob: Klänningen jag köpte till studenten
Favorittidning: Allt med skvaller i
Länder du varit i: Finland, Danmark, Grekland, Spanien och Frankrike
Länder du vill till: Mexico och Indien 

Favoritplats i hela världen: Paris
Favorithändelse i hela ditt liv: Studenten var stort
Husdjur: Nej
Drömbil: Bara hjulen sitter kvar är jag nöjd...

Dagens dusch: Vid fyrasnåret
Dagens frisyr: Ostyrigt rufs
Dagens smink: För seriöst
Dagens händelse: En oväntad kommentar
Dagens planer: Drömma sött
Dagens vill ha: Kärlek
Dagens saknad: Someone special
Dagens drog: Varken Cola light eller cigg
Dagens tråkigaste: Vinterblek
Dagens finaste: M
Dagens måste: -
Dagens dricka: Mjölk
Dagens köp: En tavla på Eiffeltornet
Dagens mat: Lasagne
Dagens kärlek: Still waiting...
Dagens mående: Sugen

Dagens låt: The Knife - Heartbeats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback