Forever young

Jag undrar på allvar hur länge min kropp orkar med att utsättas för alkohol på det här viset. Börjar få ölmage, ha! Men det är ju så sjukt nice alltihop, just nu. Ut och köra var och varannan dag, festa och ha roligt. Måste ju passa på nu när jag har så mycket tid över. Att njuta. Eller enjoy som jag skulle säga... Det är underligt hur allting bara vänder upp och ner som en bergochdalbana. Kan inte hjälpa att jag undrar om allt inte har en riktig mening? Tror i alla fall att jag har börjat förstå grejen. Från att ha mått riktigt, riktigt kasst så mår jag helt plötsligt jättebra. Kanske för att jag bara låter allt vara... Jag orkar inte vara feg och strunta i att göra saker bara för att jag är blyg. Som bästa tjejerna säger: kör, bara KÖÖR! Helt riktigt. Orkar inte riktigt oroa mig för framtiden just nu heller. Lever hellre i nuet. Det enda jag egentligen måste tänka över är att skaffa ett jobb, så allt går runt. Vilket det inte kommer göra till slut om jag fortsätter festa så mycket som jag gör, hi! Får helt enkelt köra en härlig mix av festa, vänner, mysa, festa lite till och lite kärlek kanske (kärlek som bara M & M vet vad jag menar med)... Det mesta börjar verkligen ordna sig. Och jag har sovit fyra hela nätter! Helt otroligt. Inatt var kanske bästa natten. Och bästa uppvaknandet, ha. Love that smile. Får hoppas att det upprepas inom en snar framtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback