What's my age again?

...och regnet det bara öser ner... Damtidam. Åh, så mysigt! (Om man hade haft någon att mysa med...) Mindre mysigt är att lilla fröken ska upp om sisådär fem timmar igen. Om ändå tröttheten kunde inträffa någon gång inom snar framtid, så vore det ju toppen. Stängning/öppning tär på mitt psyke alltså... Inte good. Det är dock skönt att få sluta tidigt i morgon, så blir det nästan lite lång-ledigt. 14.00-onsdag-14.00. Helt ok. Så hinner man kanske göra något av sitt icke-existerande tråkliv. Bland annat detta står på schemat:

♥ Boxas med C
Pirates-premiär! Som jag har väntat! Ett helt år... Och det blir favorit i repris med S, J och S.
♥ Muskel + simning med Åsman, matsäck var det!
Pappa hämtar bland det sista av sina grejer. Sakta med säkert blir min lägenhet min. YES.

Något annat lite halvdepressing är ju att två mini-män trallade in på jobbet idag och frågade om jag är prao-elev(?!) Hm, hur gammal ser jag ut att vara egentligen? Illa, om man tar mig för fjorton i alla fall, ha!

Nu: Dags att försöka sova... I morgon är det ju uppe med tuppen som gäller, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback