...

I brist på vettiga saker att göra en lördagkväll(?!), levererar jag härmed en totalt ovettig lista...


Är:
Trött
Ger intryck av att vara: Smart, ha!
Mår: Helt ok
Ska: Sova?
Har: Jobbat för länge
Bör: Göra något vettigt
Kan: Mycket
Blir glad av: Bra musik, sms och fina klänningar
Vill ha: Kärlek
Skulle vilja: Vara ledig oftare
Tycker om att: Vara ute i skärgården
Drömmer om: Att köpa lägenhet, träffa en trevlig man och att hitta den perfekta klänningen
Längtar till: Att få åka ut till Stavsudda och bli ompysslad
Fasar inför: Alla måndagar
Har ett brinnande intresse för: Klänningar (kläder och mode överhuvudtaget)
Bryr mig om: Alla som betyder något för mig
Trivs med: Att bo ensam
Känner obehag inför: Djur med för många ben
Planerar att: Skaffa ett liv
Bor i: Min flashiga lägenhet
Skulle vilja bo i: En lägenhet med balkong och badkar
Klär mig gärna i: Klänning
Äter gärna: Sushi och wok
Dricker gärna: Vatten, Cola Light, vin och Friday's Strawberry Daiquiris, yum! 

Tränar: På SATS
Tittar ofta på: Grey's Anatomy
Lyssnar ofta på: Min iPod (just nu mycket The Strokes och Jamie T)
Läser: Allt som handlar om kläder, mode och skvaller
Prenumererar på: Topphälsa, ha!
Idag: Var en lång dag
Imorgon: Långpromenad om det är soligt
Igår: Jobbade jag, som vanligt
Nu: Mys och bra musik

Vill se: En hottie
Vill göra: Partaja
Glad över: Att sommaren är här
Arg på: Många män
Stolt över: Mig själv, såklart!

Rädd för: Framtiden
Nyfiken på: Livet
Lycka är: Just nu, att få sova en hel natt
Sorg: Sena kvällar och brist på tid
Älskar: Min familj och Hinnii (och massa andra obetydliga människor, hi)
Hatar: Sura peoples på jobbet...
Äter: När jag har råd
Sover: Ensam

Dansar: Aldrig nykter
Lever: Livet, så gott det går


Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar dej också !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback