Klänningsjunkie, jag?

Nej nej nej nej. Inte jag inte. NEJ. Fast ja... Vad ska jag säga? Jag skyller allt på Massimo Dutti, så klart. Det är INTE mitt fel att min drömklänning (en av många) befann sig där i skyltfönstret och skrek "köp mig!", just när jag passerade. För ovanlighetens skull fanns den så klart i min storlek också, var ju med andra ord tvungen att prova den. Smashhit. Det är vad man kallar kärlek vid första ögonkastet, för 1195 kronor. Jag vill HA. Nu. Jag var tvungen att lägga undan den. Så nu är frågan - drömklänning eller snabbnudlar resten av månaden? Och det är en bra fråga med tanke på att jag precis köpt ett par inte-så-billiga-men-otroligt-flashiga Marc Jacobsskor... Ja, vad ska jag säga? Klänningsjunkie, inte jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback