Working 9 to 5..

Kan jag ju inte direkt påstå att jag gör, ha. Men nu ni. Liin har varit en aktiv kvinna idag. Tre intervjuer på en dag! 

♥  Gatt i Globen C. Märkeskläder för killar. Vill ha vill ha vill ha! Supertrevlig personal. Oh yeah.
♥ PB Rådmansgatan. Ren slump, men jag ångrar inte en sekund att jag satte min fot där. Provjobb på tisdag. Om ni är i krokarna, hälsa på vet jag!
7-Eleven Västerlånggatan. Heltidstjänst. Dock restaurangavtal där, big NO för min del.

Minst sagt underlig dag. Men jag hoppas på jobbet på PB allra mest just nu. Supertrevliga ladies som jobbar där, helt rätt plats för mig. Å andra sidan vill jag ha jobbet på Gatt, för karriärens skull, ha! Men vad som händer under veckan får vi se... I'll keep you updated.

Nu: Off to the gym, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback