Nytt år - nya möjligheter

Gott nytt år alla sötnosar!

Vad är mer passande än att inleda det nya året med en flashig blogg? Well, jag ska försöka i alla fall. Som jag sa till min kära, bästa vän 
hinnii, det verkar avancerat. Men å andra sidan tänkte jag, det är 2007, dags att bli en avancerad kvinna!

Nåväl, gårdagen. Vad kan man säga? Nyårsafton 2006 innefattade följande:

♥ En otroligt snabb shoppingtur på Hemköp i Vällingby, den gick på 5 röda.
♥ Sen en lång promenad i råblåst, i för små gummistövlar.
♥ En hastig, men god, trerätters. (Förrätt: avokado med skagenröra, Main: smördegsinbakad fläskfilé med klyftpotatis, Efterätt: ugnsbakade päronhalvor med smält mintchoklad och jordgubbsfromage) MUMS!
♥ Sminkning, hårfixande, massvis med glitterhårspray (tillåtet på nyår) och en underbar klänning.
♥ En timme av hetsdrickande där drinkbasen bestod av Bacardi Melon.
♥ Inräkning av tolvslaget i R bubbelpool. Ute på altanen. Med massvis av GOD champagne. Lovely! 

Tyvärr saknades vissa inslag, bland annat följande...

♥ En snygging att pussas med på tolvslaget.
♥ Brist på champagnerus.
♥ En fungerande kamera.
♥ En nyårspuss till min slyna.

Men what to say, what to do... Såhär dagen efter, gör det inte så mycket. Jag är nöjd över att jag fick mitt bubblande (även om det hade varit roligt med lite bilder). Nu är det nytt år, och nu börjar mitt nya liv...  Nåväl, i morgon i alla fall!

Nu, PrisonBreak med snyggingen Wentworth Miller. MJAU!


Kommentarer
Postat av: hinnii

voff voff

2007-01-01 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback