Kändisspotting

Första dagen på PB Rådmansgatan. Allt jag kan säga är lugnt, och trevligt. Mycket trevligt. Några hotties kikade förbi till min stora lycka. Mums. Kul att de har hetare killar där än på Centralen. Denna PB kan ha potential, oväntat och roligt!

Egentligen är det roligaste med det här jobbet, att titta på alla människor. För det finns väldigt många weirdos. Sen är ju kändisspotting självklart en favorit. Idag spottades Robyn på min nya PB. I inte så flashiga kläder (typ mjukiskläder), gled hon in. Fast hon var rätt stylish även som mjukistomte. Mer än man kan säga om mig när jag har en dålig dag... Rätt soft. Hon är som jag med andra ord, ha! Det inhandlades ett månadskort bland annat. Hon var väldigt liten och väldigt trevlig, så som man vill att kändisar ska vara helt enkelt!

Härlig blandning av kunder må jag säga. Hälften snyggningar, hälften kändisar. Bra första dag.

Kommentarer
Postat av: Det du ;)

Kul att du har jobb !

2007-01-17 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback