Dags att infria nyårslöftena då...

Hm, löftet rättare sagt. Så det är väl bara att starta dagen med värsta supernyttiga grötfrukosten eller något liknande. Har faktiskt redan smygstartat med en kopp av mitt favvis-yogite. Mums.

Dagens te-visdomsord: "Love what is ahead of you by loving what has come before." Sött.




Såå, morgondagens/dagens happenings...

Förhoppningsvis min nyttiga frukost.
Simhallen för lite nya (sim)tag. Årets första träning faktiskt. Härligt...
PB (det betyder Pressbyrån för er oinvigda). Oglammigt, men det är trots allt ett jobb.

Nu däremot håller jag på att missa Sex and the City. Sen blir det sängen och förhoppningsvis en god natts sömn. Har bestämt mig för att drömma om denna söta klänning. Åh, jag älskar klänningar! Lovely... God natt sötnosar!

Carrie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback