Another bloody sunday

Söndag. Igen. Det innebär mer eller mindre att det är måndag i morgon. Igen. Hu, jag gillar inte måndagar. Men jag får i alla fall lite sovmorgon innan träningen. Skönt och välbehövt. Och som tur är händer det rätt mycket skoj den kommande veckan. Så jag kanske slipper måndagsångesten för en gång skull?

Veckan i korthet: 

♥ Tisdag - första dagen på nya PB, det ser jag fram emot!
♥ Onsdag - nya avsnitt av OC sänds på Kanal 5. Spännande, spännande...
♥ Torsdag - Arbetsintervju på The Shirt Factory, Barkarby.

Nåväl, det var några trevliga händelser vecka 3. Det har blivit många intervjuer nu de senaste veckorna faktiskt, trevligt. Förhoppningsvis får jag ett flashigt jobb snart, ha! Självklart tränar jag som vanligt (ska försöka hinna alla ordinarie pass), jobbar (om jag har tur) och så ska jag försöka sova lite. Så, nu: En härlig kopp Yogi-te. Efter det: sängen. Over and out.

Dagens te-visdomsord: "The beat of your heart is the rythm of your soul."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback