Liin - en nörd de luxe?

Mary Kate Olsen - heroinchic eller gårdagens fylleknull?
Till slut blev det både melodifestival och utgång i lördags. Hårt liv.
Alldeles för mycket vin slank ner. Det kan jag tacka min vän R för, hi.

Kvällen inleddes på Söderhof, inte ett helt ok ställe. Men bartendern är het, ha! Otaliga glas vin senare bar det av till Laroy, som faktiskt var över mina förväntningar. Har inte direkt haft bra erfarenheter från det stället. Men saker och ting kan tydligen ändras!

Var även ute i onsdags, kanske bästa utgången den här veckan.
Mycket trevligt. Några vänner hade spelning Stampen, Gamla stan. Resulterade i mild berusning. Kvällen avrundades på After (efter långa disskussioner om retorik, semantik och sportgrodor bland annat). 


På väg hem var jag och min slyna, pratglada och uppfinningsrika. Några härliga och otroligt sanna uttryck föddes denna onsdagsnatt.

Så som, "gårdagens fylleknull" (missbrukas grovt numera), ett väldigt träffande uttryck!
Även att jag, är en "nörd de luxe". En nörd i lyxförpackning helt enkelt, ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback