Happy valentines!

Sweet
Hittade ingen passande bild, dagen till ära. MEN trots att jag anser att den här dagen är ren kommers, vill jag önska alla mina darlings en underbar alla♥dag! Jag hoppas även att ni alla blir bjudna på såna här söta love-muffins, för det är ni så värda. Liins kväll kommer i alla fall innefatta romantisk middag med min bästa vän.

PS. Extra kärlek till min slyna Hinnii, som jag älskar över allt annat. Annars så förtjänar S, Å, Idahoe (saknar dig hjärtat) och min Nique massvis med allahjärtans-pussar! Även R, jag tänker på dig. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Romnatisk är dte minsta man kan kalla vår middag ;)

Postat av: Nique

Lite försenade Hjärtansdag-pussar på dig med Liin

2007-02-19 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback