Fredag och big NO

Nåväl, räkningarna betalda, skolan betald. Blir inte så mycket nya kläder den här månaden som det verkar, just nu (buhu). Det blir dock en liten repa på stan senare. Måste inhandla en halsduk, scarf eller dylikt då alla mina försvunnit på något mystiskt vis... Har även hittat ett helt lovely läppglansMake Up Store...

Så, vad händer ikväll? Det är en bra fråga. Det har pratats om räkfrossa och vinmys. Trevligt, trevligt. Utgång maybe? Alla mina darlings jobbar ELLER har av någon konstig anledning bestämt sig för att vara tråkiga, den enda helgen jag är ledig så, vi får se... I nödfall går "Ya-ya flickornas gudomliga hemligheter" på teve, helt klart en av mina favoritfilmer, ever.

Nu: Powershower, BUS och sen möta upp
Slynan på hennes jobb. Over and out!

Dagens YES: Löning = shopping

Dagens NO: Too mutch räkningar, buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback