Hot night crash

Alltid lika nice att komma hem till en lägenhet som ser ut som ett trashat hotellrum. Måste sluta ha förkrök här alltså. Det ligger kläder överallt, soffan står på sniskan, rödvinsfläckar på både soffa och matta... Ahh jag kommer bli galen. Vi som är städade kvinnor, hur kan det jämt vara så spårat? Jag är väl en spårad kvinna då. Hjälp. Fast kanske ändå rätt städad. Var uppe vid tio i morse och det är väl ändå ett rekord av något slag. Tror inte det har hänt på år och dagar. Men trött var jag. Är. Fortfarande. Sjukt. Trött. Och sugen på att gå ut trots att jag vet att det inte är ok. Får snällt vänta med alkoholen till nyår. Då kommer jag till det eviga problemet kläder. Bara att börja kriga för en ny klänning. Lutar åt att lägga upp en svart sidenklänning jag köpte till förra nyåret. Kommer se ut som en svart goth-bakelse eller nåt, men det är ok. Skit händer.

Ikväll blir det middag hos far, han har lovat mig klyftpotatis, yum. Bäst för honom att det löftet hålls. Annars blir jag maad. Fast jag ska vara snäll ändå. Ikväll slår jag till på övertalningsförsök a la finansiering till min Thailandresa. Han är mitt sista hopp. 50.000 riksdaler i 25 år vore ju nåt. Bara att börja köpa trisslotter då. Suck.

Dröm vidare Liin...
Just keep dreaming...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback