Hole in my head...

Eller i magen snarare. Eller hjärtat? Vet det sjutton alltså. Vet bara att jag är sjukt stressad över att Mr. Big leaves snart och det är no no good. En vecka typ, hjälp! Han kommer ju tillbaka förvisso. Men mycket kan hända under den tiden. Och jag som lovade mig själv att vara sjukt ostressad när det gällde det här. Men icke. Det är som vanligt, ha.

Hade en sjukt nice utgång med Gåsen, C, M och boysen igår på Solidaritet. Lika bra som vanligt. Lika bra musik som vanligt. Lika mycket dj-ögongodis som vanligt. Eller örongodis kanske det blir, vad vet jag. Det var udsudsuds och kaos till tusen. Som vanligt. What to do, what to do? Härligt med andra ord! Vi mullrade gärnet... Taxiresan från staden var helt sjuk. Det var Mr. Jackson som körde. En flummig man som gillar te och skogspromenader. Han gav mig en kram när jag skulle av, ha! Weirdoman. Men sen mötte jag en annan man, en finfin man. He takes my breath away. Underbar natt otroligt nog. Det var liksom... Mysigt! Trodde jag aldrig. Kärleken kanske finns där trots allt. Bästa uppvaknandet på länge (eller sen sist...) med bästa killen, och det där smilet är ju to die for. Alltid är det där när man slår upp ögonen. Kan man göra annat än älska? Ta det lugnt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback