Fuck her gently

AAH! Jag är såå fucked. Ännu en spårad kväll som inte kunde spårat mer. Hell's Kitchen, no no. No good. Hela gänget blev av med mobiler och plånböcker. Jag blev även av med mina nycklar hem. Kul när klockan är fem-nånting och sitter på Stureplan utan pengar, nycklar eller mobil. Jag grät. Och var barfota, som vanligt. Idag ömmar fötterna värre än någonsin och likaså mitt huvud. Inte helt ok. Hela mitt liv försvann ju igår. Min mobil är mitt liv. Och nu kan ingen få tag på mig. Jag kan inte få tag på någon jag heller för den delen, mööp. Mina sms är borta, jag gillade ju mina sms. Fina sms. MÖÖP. Och alla bilder. Bilder från Paris, från bröllopet i somras, från min 20-årsdag. Och hjärtat. Och smsen. AHH! Jag döör. Vad ska någon med mina hemnycklar till? Inga pengar får jag tag i heller. Jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback