Baby when the light...

Ikväll är det fest med bror och hans vänner. Får se hur detta kommer sluta. En alkad storesyster och fyra småkids, kan ju inte bli bättre! Blir ju spännande att se vart dessa pojkar vill gå någonstans. Har en känsla av att Stureplan inte riktigt duger. Kanske drar med dem på Laroy, ha! Det skulle vara en syn, det. Oh well. Det är FEST!

Dagen började ju exeptionellt bra igår men nice uppvaknande och så. Att den skulle fortsätta i en trevlig anda var ju enbart ett plus i kanten. Bror kom hem till mig och vi spanade Finding Neverland. Mycket bra film. Mycket bra Johnny Depp, yum. Det var chips och det var Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie. Ännu mer yum. Och bästa avslutningen på kvällen var i ett bubbelbadkar (som jag kallar det, ok, det är en POOL). R har ett sådant ute på sin tomt, så jag bubblade allt night long till klockan två. Sen såg jag ut som ett russin. Men det var det lätt värt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback