Alla som inte dansar är våldtäktsmän!

Spårad kväll. Spårade samtal. Spårat liv, hjälp. Min plan som innefattade alkoholfasta i åtminstone en hel dag spårade totally. Och idag mår jag som jag förtjänar. Inte bra med andra ord. Men vilken härlig, spårad kväll. Det var verkligen fakka ur till tusen.

Slog väl upp ögonen vid sådär tre nånting i går. Blir hungrig och går hem till mamma för att äta något. Fanns inget roligt att äta alls. Förutom ost och kex från min födelsedag, och rödvin. Bra start på kvällen. Sitter hemma hos mamma och sippar vin, ha. Alkad for real? Går hem och fakkar ur för att jag inte har nåt att ha på mig, som vanligt. Slutar med jeans. Trist. Väntar på att A ska spela nån pokergrej i Sumpan för att sen hämta upp mig. Tar ett år, minst. Fick i alla fall sällskap av M som inte alls tyckte att mitt rödvin var yum. Skit händer. Så bär det in mot Söder och V4. Mycket trevligt ställe med goda drinkar. Träffar på TJ och massa fur-flickvänner. No no. Vid det här laget är jag full och klockan är tolv. Oxid blir nästa stopp. Där träffar jag J! Helt underbart! Vi hävar i oss en flaska vitt och drar vidare till White Room. På vägen stöter vi på nekade män som dock kom in med oss. För "berusad" var ordet, ha! Roligaste kommentaren från vakten till mig och M: "Leg, tack! Nej inte ni två. Jag ser att ni är liiite äldre". Ha! Sjukt roligt. Lovely surprise för & M och company. Udsudsuds all night long. Sen spårade det totalt. Det var dans på bordet typ. Fast M somnade istället... Jag vinglade omkring på mina alldeles för höga Marc Jacobsklackar och hade så ont att jag ville hugga av mig fötterna. Diverse drinkar och shottar (Bacardi Razz funkar inte för mig, no no) senare är jag full som en kastrull och vill ha mat. Även fyllekäket var inräknat i min fasta, så det var två fel av två totalt. Sen kommer ett överraskande samtal vid sådär halv fyra. Undrar om jag har gjort bort mig, samtal vid den tiden brukar spåra rätt rejält för min del...

För ungefär en timme sen vinglade jag hem från ingenstanset i flipflop-tofflor, ha! Fortfarande full och glad. Precis som det ska vara! Och kom ihåg: alla som inte dansar är våldtäktsmän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback