2007 i listform

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massvis med dumheter (och en del trevligheter). Jag blev utbränd. Åkte till Paris. Blev kedjerökare... Alkoholist. Hm, inte mitt bästa år, ok? Ha!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften håller man väl aldrig? Man är ju full när man diktar upp dem... Säger sig självt det där.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, tack och lov.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nix. Dödsfritt år faktiskt.

5. Vilka länder besökte du?
Frankrike

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En Thailandresa skulle ju sitta fint. Ett jobb jag trivs med... Pengar. Kärlek? Listan är lång.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

19:e juni Justin Timberlake-konserten i Globen.
11: juli  En oförglömlig resa till Paris
15:e juli  "Jag älskar dig"
8:e november 20-årsdagen.

Finns mycket jag skulle kunna räkna upp... Men det får räcka så.

8. Vad var din största framgång 2007?
Att bli en starkare människa.

9. Största misstaget?
Att låta en annan människa veta allt om mig. Så mycket ska man aldrig öppna sig för någon. Sen att jag halvt jobbade ihjäl mig. Det är ju ett ganska stort misstag. För övrigt är jag rätt nöjd.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var sjukskriven i två månader för utbrändhet. Inte så nice när man är 20, ha!

11. Bästa köpet?
Allt jag köper är bäst.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ett par Marc Jacobsskor. Parisresan. Sen så festade jag bort en del...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oh ja. Massvis med saker.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
My Love - Justin Timberlake
Dem Gone - Gentleman
Relax, Take It Easy - Mika
Alla Som Inte Dansar Är Våldtäktsmän - Maskinen
Faithless - Insomnia
D.A.N.C.E - Justice
50 Cent ft. Justin Timberlake - She Wants It (Ayo Technology)

Än en gång, listan är lång.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tyvärr måste jag säga ledsnare. Men, I will make up for it 2008.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer för mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat, rökt och druckit cola light. Tror att jag hade blivit mindre utbränd utan dessa faktorer.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor i vanlig ordning.

19. Blev du kär i år?
Ja, tyvärr. Men det har gått över nu som tur är, ha!

20. Hur många one night stands?
Två

21. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy

23. Bästa boken du läste i år?
Snabba Cash, Luftslottet som sprängdes (Stig Larsson) och Mästaren och Margarita. Jag läser enormt mycket...

24. Största musikaliska upptäckten?
Reagge.

25. Något du önskade dig och fick?
Fick lägenheten omgjord. Äntligen åka till Paris. Jag har fått mycket fint i år...

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ett flashigt jobb. Och ett par miljoner hade ju inte skadat.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Fyllde 20. Systembolaget nästa!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej det tror jag inte. En längre resa kanske. Men jag har ju 2008 på  mig, jag är inte så stressad av mig... Ha!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Mogen. Klippte mig i en mogen frisyr och har mogna jeans med hög midja. Jag är en mogen kvinna.

31. Vad fick dig att må bra?
Att veta att livet går vidare...

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Adam Brody. Eller Daniel Adams Ray från Snook.

33. Vem saknade du?
R.

34. De bästa nya människorna du träffade?
M på jobbet. Andra M... T. Nämner inga namn, lika bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback