Work work

Endast två arbetsdagar har passerat, och jag längtar redan efter helg och ledighet. Patetiskt. Hur ska jag någonsin kunna bli karriärkvinna? Bra fråga... Det har varit två sega dagar, det kan inte förnekas. Träna, äta, jobba, sova. Inget liv, inget roligt. Inte ens roliga människor på jobbet. Felplanerade hela dagen i stort sett då jag tänkte komma tidigt till jobbet och skvallra med M, men icke. Hon svarade så glatt att hon var på säljmöte när jag ringde. Så jag fick hänga med S i en lång timme, suck. 

Dagen flöt i vilket fall på som vanligt. Men jag var trött, trött. Gjorde inget vettigt. Inga flashiga människor. Inga heta män. Inga kändisar... Till slut ringde jag Slynan och åt ett äpple, pratade lite London-planer... Tänkte att tiden skulle gå fortare då. Tänk så fel man kan ha (no offens, hi). Den sista timmen fick jag besök av A, trevligt. Det är besökarna som får tiden att flyga iväg. A flög han också, var tydligen hög på koldioxid efter sin fridykning, wierd. Rätt flashig sysselsättning om man jämför med PB. Börjar dock vänja mig vid att han kommer förbi och retas var och varannan dag över att han har ett liv och jag inte... Men snart är det helg. Då ska det kalasas!

PS. Massa grattis till lillasyster och pappsen som fyller 12 respektive 47 år idag!


Grattis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback