So tired

Förstår faktiskt inte varför jag är så trött. Det är strålande sol, har sovit sen tio i går kväll... Vad har gått fel? Himla konstigt det där. Men på måndag gäller det! Då börjar jag min heltidstjänst. Det betyder fasta tider, fasta rutiner, semester och bäst av allt, fast LÖN. Lovely!

Något annat som är helt lovely är när man bara känner att allt är bläha... Så kommer man hem och disken är diskad, stoppet i handfatet är fixat och att handfatet faktiskt sitter fast i väggen igen! Något som förvånade mig otroligt mycket och gjorde min kväll. Tack pappa! ♥

Nu är det dags att börja dra sig mot jobbet... Men först ska jag köpa ett nagellack och en hårinpackning, välbehövda ting just idag. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback